Відбулося пленарне засідання ХХVII Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Географічні дослідження: історія, сучасність, перспективи», присвяченої пам’яті Г. П. Дубинського.
Відбулося пленарне засіданя ХХVII Міжнародної науково-практичної конференції студентів та аспірантів «Географічні дослідження: історія, сучасність, перспективи», присвяченої пам’яті відомого метеоролога, який здійснював кліматологічні та агрокліматичні дослідження, професора кафедри фізичної географії та картографії Харківського університету Г. П. Дубинського.
Участь у науковому заході взяли 27 молодих науковців Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, Харківського регіонального управління водних ресурсів Сіверсько-Донецького басейнового управління, Національного транспортного університету, Харківського гідрометеорологічного технікуму Одеського державного екологічного університету.
Із побажанням цікавої та продуктивної роботи до присутніх звернулася декан геолого-географічного факультету, професор В. А. Пересадько, яка також розповіла про студентську науково-дослідну роботу кафедри фізичної географії та картографії: «Велику увагу на кафедрі приділяють саме науковій роботі, до якої студенти долучаються з другого курсу. Я вважаю, що студент класичного університету не може не займатися наукою: у когось вона може завершитися дипломною роботою бакалавра чи магістра, а хтось продовжує її дисертаціями. Головне — не зупинятися на досягнутому та самовдосконалюватися».
Під час заходу учасники розглянули низку актуальних питань у галузі фізичної географії та геоекології, географічної картографії, геоінформатики, рекреаційної географії, краєзнавства та туризму, а також обговорили методику викладання географії у вищій школі. Зокрема, учасники проаналізували підходи до визначення параметрів експертної оцінки нематеріальних природних активів, особливості укладання туристичних атласів, охарактеризували різновиди туризму (подієвий, зелений, винний, водний, музичний), висвітлили особливості укладання дистанційних курсів, зокрема з географії, картографування флори та фауни, вивчення рельєфів тощо.