Людмила Назарко
Рік випуску – 2022.
Місце роботи – ГІС-спеціаліст, IGIS.
Досягнення: після закінчення університету, працюю та розвиваюся в компанії, що спеціалізується на виконанні робіт з використанням геоінформаційних технологій та дистанційного зондування землі, а також розробляє та впроваджує геосистеми для автоматизації виробничих процесів.
Цитата: «Навчання на кафедрі фізичної географії та картографії дало мені розуміння вектору мого розвитку в майбутньому. Вже на третьому курсі я зацікавилася геоінформаційними технологіями та в подальшому обирала саме їх для моїх студентських досліджень. Цілковита підтримка та заохочення від викладачів цьому дуже сприяли. Кафедра дала мені не лише фундаментальні знанння з географії, а й навчила бачити та вивчати питання комплексно. Моє навчання не завершилося з закінченням університету. Сьогодні я динамічно розвиваюся та розширюю свої знання, щоб розуміти тенденції спеціальності, вміти все більше виконувати завдань та приймати сучасні рішення.»
Олександр Олександрович Поклонський
Рік випуску – 2007.
Місце роботи – директор Харківської загальноосвітньої школи №38 Харківської міської ради Харківської області.
Досягнення: учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель-методист; переможець міського конкурсу професійної майстерності «Учитель року-2019», призер обласного етапу конкурсу «Учитель року-2019»; керівник дослідно-експериментальної роботи «Здоров’язберігаюча технологія «Навчання в русі» в системі оздоровчо-виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах» (2017-2020), що проходив на базі закладу освіти; автор наукових статей та посібників для підготовки учнів до складання ЗНО; розробник курсу лекцій та методичних матеріалів для підготовки абітурієнтів до вступу до закладів вищої освіти на навчання за географічними спеціальностями.
Нагороджений Почесною грамотою Харківської обласної державної адміністрації; Подякою Харківського міського голови; Дипломом Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації.
Цитата: “Глибоко переконаний, що класична університетська освіта – це гідна інвестиція молодої людини у свої майбутнє, а класична географічна освіта – подвійне інвестування. Саме географія дає можливість людини сприймати цілісним наш світ, робити правильні висновки, аналізувати інформацію та приймати рішення. Все це узгоджується з сучасною компетентнісною парадигмою освіти, як поєднання знань, умінь та навичок, необхідних людини впродовж всього життя.
Виховання та навчання підростаючого покоління – наш святий обов’язок, проте впевнено йти цим шляхом можна тільки за покликом душі. Держава гідно інвестує в сучасну середню освіту, яка потребує професіоналів своєї справи. Якщо ти вмотивований, турбуєшся за сучасну освіту та вихованців, тоді робота у галузі освіти – це твоє!”
Аліна Гончаренко
Рік випуску – 2018.
Місце роботи – інженер-землевпорядник, ТОВ «ЛІК-ПРОЕКТ»
Досягнення: після закінчення навчання професійно займається кадастром та геодезією
Цитата: “Часи навчання на кафедрі фізичної географії та картографії на довгі роки залишають приємні спогади в серцях випускників. Серед викладачів та студентів завжди панувала дружня та затишна атмосфера, як під час аудиторних занять, так і під час польових практик. Навчання на кафедрі дає змогу отримати не лише широкий спектр теоретичних знань та практичних навичок у галузі географічних та суміжних наук, але і особливим чином прийти до розуміння цілісної картини світу та його причинно-наслідкових зв’язків, розвинути здатність аналізувати та синтезувати інформацію, здійснювати критичну оцінку висновків і даних у вирішенні фахових проблем.”
Олег Юрійович Селіверстов
Рік випуску – 2003.
Місце роботи – архітектор ГІС-рішень, Intetics GEO
Досягнення: update pending
Цитата: update pending
Аліса Хлєсткова
Рік випуску – 2016.
Місце роботи – ГІС спеціаліст, Urban Systems, місто Камлупс, Канада.
Досягнення: після закінчення навчання на кафедрі здобула диплом з ГІС у Феншо коледж, Канада (2017). Наразі працює за фахом в успішній канадській компанії.
Цитата: “Під час мого навчання на кафедрі я зацікавилася ГІС (географічні інформаційні системи) та просторовим аналізом, мені сподобалося, що застосовуючи свої географічні знання можна проаналізувати будь-які дані за місцезназодженням та вивести треди, або зрозуміти причини певних явищ. А картографічні знання допомогають презентувати результати дослідження у доступній для суспільства формі та зацікавити читача. Після отримання бакалавра, я поїхала до Канади, де вивчала ГІС більш детально, а після випуску знайшла роботу.
Зараз я складаю карти та аналізую просторові дані для містобудівних, екологічних, інженерних, гідрологічних проектів, які допомогають зробити інформовані рішення та донести висновки до громадян.
Маю додати, що моє навчання ніколи не закінчується, з розвитком технологій, вимоги до бізнесу стають вищими, тому я щодня вивчаю нову інформацію, опановую новітні технології.”
Костянтин Володимирович Вяткін
Рік випуску – 2012.
Місце роботи – консультант з ґрунтової інформації Продовольчої та сільськогосподарської організації Об’єднаних Націй (ФАО), відділ земельних та водних ресурсів.
Досягнення: член секретаріату Глобального грунтового партнерства (ГҐП), один з розробників Глобальної карти ґрунтового органічного вуглецю (GSOCmap) та Національної карти запасів органічного вуглецю в ґрунтах України. Співавтор монографії “Багатоспектральне космічне сканування в системі моніторингу грунтів”.
Цитата: “Дуже вдячний викладачам факультету, особливо кафедри фізичної географії та картографії і колишньої кафедри геомоніторингу та охорони природи за міцний фундамент моєї наукової діяльності. Системне та просторове мислення, притаманне географії, у поєднанні з сучасними геоінформаційними технологіями, – це те, що вкрай необхідно саме сьогодні для вирішення глобальної екологічної та кліматичної кризи на нашій планеті.”
Вадим Едуардович Лунячек
Рік випуску – 1982.
Місце роботи – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри креативної педагогіки та інтелектуальної власності факультету комп`ютерних і інтегрованих технологій в виробництві та освіті Української інженерно-педагогічної академії.
Досягнення: з 1982 по 1986 роки — вчитель географії в школі. З 1986 по 1987 р. — методист Комінтернівського районного відділу освіти м. Харкова. З 1987 по 1996 р. — директор середньої загальноосвітньої школи № 44 м. Харкова.
З 1996 по 2002 р. — заступник начальника управління освіти Харківської міської ради. З 2002 по 2006 р. — перший проректор Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти. З 2006 по 2007 р. — начальник Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації. З 2007 р. займав посаду декан вечірнього факультету Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
Автор понад 160 друкованих робіт, переважно з питань управління освітою, методики підготовки фахівців у вищій школі, інформатизації навчально-виховного процесу.
В.Е. Лунячек − випускник програми «Transformation school leaders group of the International Renaissance Foundation», запровадженої Фондом Сороса в Україні. Випускник програми державного департаменту США «International Visitor Leadership Program». Проходив стажування у Тяньцзінській Адміністративній Академії (Китай). Був учасником проектів «Освітня політика та освіта «рівний − рівному» за підтримки Програми розвитку ООН, «Громадські платформи освітніх реформ» міжнародного фонду «Відродження» за напрямом «Система навчального книговидання в Україні: проблеми та перспективи. Аналіз освітньої політики у галузі шкільного підручникотворення», «Підтримка децентралізації в Україні» швейцарсько-український проект DESPRO для викладачів українських ВНЗ за програмою «Управління знаннями» тощо.
Валентин Вікторович Сипавін
Рік випуску – 2005.
Місце роботи – викладач Нацiонального унiверситету цивiльного захисту, викладач курсiв рятувальної та спецiальної пiдготовки.
Досягнення: Вiце-чемпioн свiту 2013, бронзовий призер Чемпiонату Європи 2012, бронзовий призер Кубка Свiту 2013 з льодолазiння, чемпiон та призер (4 рази) України з альпiнiзму. 5-й харківський і 19-й український альпініст, який піднявся на найвищу точку планети – Еверест.
Сходження: Ельбрус, Казбек, пік Леніна, Монблан, Маттерхорн, Кіліманджаро, Акконкагуа, Альпомайо, Мак-Кінлі, Еверест та інші.
Цитата: “Хоча нині професійна діяльність напряму не пов’язана саме з фахом географа, однак Університет завжди згадується з теплотою, він дав незабутні роки навчання та гарну основу на все життя – комплексні географічні знання та розуміння життєвих цінностей. Особливо згадуються наші географічні практики, а також – вимогливість наших викладачів, водночас із завжди доброзичливим ставленням до студентів.”